Dă-mi viață!

Soțului meu

Dă-mi pieptul tău să pot dormi
Şi ochii tăi să pot vorbi;
Câte-aş putea să spun cu ochii tăi,
Câte-aş putea cuprinde: ţări și mări!

Dă-mi buzele să mă îmbrac
Şi pielea ta să mă dezbrac.
Dă-mi braţele ca să pătrund
În al tău suflet să mă-ascund.

Dă-mi paşii tăi când vezi că plâng sau sufăr
Ca să miros iubirea din florile de nufăr
Ce rând pe rând răsar în urma ta
Şi lasă peste tot un strop din vraja ta.

Dă-mi mintea ta să pot fugi,
Dă-mi pieptul tău să pot trăi.
Deschide-l să mai pot zări
Inima-mi prinsă printre flori.

Lasă un răspuns

