Designuri Rustice

Rustic Living Room

Bucătărie

Inspirat de natură

Colț Rustic

Separator

Dining

Bucătărie

Bucătărie

Scări

 Interior Modern Rustic

Rustic Decor

Rocky Mountain Design Interiors

Rustic Mountain Lodge 

Dormitor

Dormitor

Baie

Baie Rustică

Baie

Colț Rustic

2 gânduri despre „Designuri Rustice

  1. Colturi din rai 🙂 Superbe !!!!!
    Cred ca toti avem un loc in care ne simtim EU , am si eu unul si este un astfel de colt de rai ristic , cu multa piatra , lemn , apa si liniste , in zona respectiva nu ai semnal la telefon si net , imi iau carti cu mine si sufletul , stau acolo singura cel putin un weekend pe an si imi place ca si cei care te servesc parca sunt o familie , mai mult de atat lumea acolo este imbracata in costum traditional , mancarea este la fel ….vazand pozele astea imi este dor de locul ala , astept sa vina luna mai sa merg iar 🙂 Multumesc ca mi-ai adus aminte de coltul meu de rai si linistea de acolo 🙂

Lasă un răspuns

